عکس‌هایی تماشایی از عروسی  زری، آنا، زهرا و مرضیه
کد خبر: ۲۷۳۵۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 March 10    -    ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
این مطلب تماشایی‌ست از آن جهت که لای آلبوم‌های قدیمی عکس‌هایی برایتان رو کرده‌‌ایم که حتما مشابهش را در آلبوم‌های خودتان هم دارید.
 این مطلب تماشایی‌ست از آن جهت که لای آلبوم‌های قدیمی عکس‌هایی برایتان رو کرده‌‌ایم که حتما مشابهش را در آلبوم‌های خودتان هم دارید. روایت‌های مرتبط با هر عکس، نقل قول‌هایی از خود اعضای همان خانواده در عکس است پس سعی کردیم رسم‌الخط هر نوشته را حفظ کنیم تا روح آن متن مخدوش نشود. با این مطلب خاطره‌انگیز، افشاگر و جذاب همراه باشید. ضرر نمی‌کنید. این‌بار عکس‌هایی از عروسی زری خانم و آنا خانم و مرضیه و زهرا را مرور کردیم.
 
 
عکس‌هایی تماشایی از عروسی  زری، آنا، زهرا و مرضیه
عکس‌هایی تماشایی از عروسی  زری، آنا، زهرا و مرضیه
 
عروس خانم زیبا تعریف می‌کنند که من اهل فومنم ازدواج ما سنتی بود همسرم در عروسی خواهرم منو دیده من متولد ۴۵ و همسرم ۳۶ ایشون ساکن بندر انزلی من فومن چون خیلی سنم پایین بود هنوز سیزده سالم تموم نشده بود بدون اطلاع من خواستگاری و قرار عقد و ازدواج گذاشته بودن من فقط روزی که بردنم واسه خرید رخت طلا رسم آن زمان بود همسرمو دیدم اصلا حس خوبی نداشتم بهش، سال ۵۹ بود خرداد عقد کردیم و سوم تیر عروسیمون بندر انزلی حیاط مادر شوهرم بود چهار تا پسر دارم یکیشون دومین پسرم متولد سال ۶۱ توی کشورای خارجی چندین دوره مدال قهرمانی تو رشته قایقرانی گرفت و قهرمان شد متاسفانه در کشور سوئد در سال ۹۴ تصادف کرد و فوت کرد اونجا پلیس بود یه پسر داره سامی الان یازده سالشه سامی موقعی که پدرش فوت کرد ۴ ساله بود الان داره قایق‌رانی دوره می‌بینه می‌خواد مثل پدرش قهرمان بشه. اینم بگم اوایل هیج علاقه‌ای به همسرم نداشتم اصلا خیلی عاشقم بود حتی من هیچی از زندگی زناشویی نمیدونستم یه دختر بچه چشم گوش بسته بودم بعد یه ماه عاشقش شدم و با همه سختی‌های زندگی و مشکلات کنارش بودم و دوسش داشتم همسرم مرد مهربان و وفاداری هست.
 
عقد زهرا خانم و علی اقا عید فطر سال ۱۳۵۹ شیراز
عکس‌هایی تماشایی از عروسی  زری، آنا، زهرا و مرضیه
 
دختر نازنینشان تعریف میکنند که: پدرم ۲۴ ساله و مادرم ۱۳ ساله بودن. مامانم چون سنش کم بوده ،ارایشگر، خانم باغچه بان به سلیقه خودشون ایشون رو خیلی ملیح آرایش میکنن مراسم عقد ،منزل پدربزرگم گرفته میشه. مادرم تعریف میکنه که به صورت سنتی ازدواج میکنه و حسی به پدرم نداشته اما به مرور زمان دوست داشته شدن و عاشق شدن رو با پدرم یاد میگیره من سه تا برادر بزرگتر دارم و شهر خودمون، شیراز زندگی میکنیم. صاحب دو نوه‌ی شیرین هستن یه پسر و یه دختر.
 
عروسی زری خانم و آقا رضا در سال ۷۴ گیلان
 
عکس‌هایی تماشایی از عروسی  زری، آنا، زهرا و مرضیه
 
عروس خانم زیبا تعریف میکنند که: باباهامون باهم دوست بودن و تصمیم به این وصلت میگیرن. موقع عقد من ۱۹ و همسرم ۲۲ ساله بود همسرم اون موقع سرباز بود حاصل این ازدواج یک پسر و یک دختر هستش. چهره پوشیده عروس و البته شمایل محصورش در چادر و دامادِ سر به زیر نکات قابل ذکر این عکس است.
 
عروسی خانم مرضیه ۱۴ ساله از کرج و آقای محمدرضا ۲۳ساله از تهران
عکس‌هایی تماشایی از عروسی  زری، آنا، زهرا و مرضیه
 
 
تاریخ عقد ۱۳۶۴/۱۱/۱۱,دارای دو فرزند پسر ، نوه ها از پسر اول هستن، هستی ، هلنا. خوشبختانه یا بدبختانه تمام عکسا عقد رو پاره کردم ،بچه یتیم بودم عروسی نگرفتم با چادر مشکی بردن خونه بخت همین یه عکس رو برادرم داشته که بهم داد. نکته عکس آن ژست بی‌حواس عروس و دوماد است!
همشهری آنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آشنا
|
-
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
0
9
ماشالا کودک همسری همیشه رایج بوده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
1
4
خب که چی ؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار